منتديات فرتكه
طرائف انواع النساء 2015 Q3AC1
منتديات فرتكه
طرائف انواع النساء 2015 Q3AC1
منتديات فرتكة
طرائف انواع النساء 2015

أهلا وسهلا بك فى منتديات فرتكة.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

اعلانات المنتدي

اخر المواضيع
الموضوعتاريخ انشاء المساهمةبواسطة
سعد التميمي داعم المواهب الرياضية
كود خصم وقت اللياقة 30% على كافة الإشتراكات
حلقان فاخرة وطبية للأذن والأنف من ماركة بلومدال العالمية
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة تخزين اثاث
شركة البيوت للخدمات المنزلية
نقل عفش
كشف تسربات
الأحد 17 مارس 2024, 05:27
الأربعاء 13 مارس 2024, 15:44
الجمعة 19 يناير 2024, 20:14
الأربعاء 27 يوليو 2022, 14:18
الأربعاء 19 يناير 2022, 12:46
الثلاثاء 27 أبريل 2021, 22:38
الأربعاء 17 مارس 2021, 12:10
الأربعاء 17 مارس 2021, 12:07
السبت 06 فبراير 2021, 19:52
السبت 06 فبراير 2021, 19:51

شاطر

طرائف انواع النساء 2015 Emptyالأربعاء 17 سبتمبر 2014, 07:36
رسالة
بيانات كاتب الموضوع
طرائف انواع النساء 2015
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
فرتكاوي كبير
الرتبه:
فرتكاوي كبير
الصورة الرمزية

بنوته دلوعه

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مُساهمةموضوع: طرائف انواع النساء 2015   

واحد اشترى غسالة فول أوتوماتيك مراته عزمت الجيران علشان يشوفوها ز تغيظهم حطت في الغسالة 20 كيلو غسيل والغسالة المسكينة بتاخد بس 7 كيلو وشغلتها والجيران باركولها وعزمتهم على كوباية شاي وبعد شوية الغسالة بدأت تنشف…… الغسيل ومن كتر الحمل عليها قعدت تتحرك ناحية البلكونة شفتها مرات صاحبنا قامت جريت عليها وقالت لها والله ماانت نشره الغسيل أنا اللي حنشره

مره واحد مستعبط اتجوز وحده مستعبطه… خلفو عيال مستهبله… استعبط الاب وعمل نفسه ميت..استهبلو العيالودفنوه.

واحدة مصرية ماشية في امريكا فواحد عاكسها فقالتلو: ((collect your self azarwise I will collect za street on you , your mother’s soul )) الترجمة بالعربي : لم نفسك بدل ما ألم الشارع عليك يا روح أمك

مدرس انجليزي بيقول لطالب لو عايز تقول لواحد تعالا هنا بالانجليزي حتقولو إيه ؟ قالو حقوله : كام هير ، قالو طب لو عايز تقولو يرجع تاني حتقولو إيه ؟؟ قالو : الف من الناحية التانية واقولو : كام هير .هههههه

مره جماعه مساطيل قاعدين فى خيمه ليها بابين بيحششوا وكانوا عايزين كبريت راحوا بعتوا واحد ( مسطول طبعا ) يجبلهم كبريت راح خارج من الباب ودخلهم من الباب التانى وسالهم: الاقى معاكم كبريت . قالولوا تعال اقعد احنا لسه باعتين واحد يجيب لما يجى ابقى خد منه

حمار وحشي و حمار عادي كانوا بيتسابقوا اول ما بدء السباق الحمار الوحشي جري والعادي متحركشي سالوه مجرتش ليه قالهم و الله ما انا متحرك من مكاني الا لما تجيبولي ترينج زيه

مره مدرس بيسأل الطالبه بتعملو ايه لما بتروحو…؟واحد قال انا بروح اتفرج على التليفزيون وانزل لاحمد بتاع الحشيش…والثانى قاله انا يروح العب كوره واروح لاحمد بتاع الحشيش… والثالث قاله انا بروح اصلى وافرأ قرأن واذاكر… فا المدرس فرح اوى وخده بالحضن وسأله انت اسمك ايه؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش

احدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك

مرة واحد سافر لأمريكا ولما رجع اصحابه سألوه :ايه ايه الي لفت نظرك هناك,فقال:انا شوفت العجب في امريكا تخيلو العيل الي عندو تلات سنين بيتكلم انجليزي

احد بيقول لصاحبه: شايف الست اللى واقفة هناك دى؟بتضرب كل يوم جوزها بالجزمةقال له: وعرفت ازاي؟رد: أصلها مراتي
واحد بلدياتنا واقف بيقلع هدومه فى ميدان التحرير .ولما الناس سألوه بتعمل ايهقالهم اصل الكمسرى قالى عشان اروح شبرا لازم اغير فى التحرير

الموضوع الأصلي : طرائف انواع النساء 2015 // المصدر : منتديات فرتكة // الكاتب: بنوته دلوعه

بنوته دلوعه ; توقيع العضو